Jump to content
RenCorner Network

RenCorner Discord


Manuel857
 Share

Recommended Posts

3 hours ago, shaitan said:

It's still there manuel: https://discord.gg/mWKz2g9

I think we're sharing that discord server with another community or something.

 

Also the reason why I'm promoting discord more is because its free while Teamspeak isn't. We could lower the monthly bills by switching.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

We could? Well that's just fantastic Manuel! So, what you're saying is the current Teamspeak that costs us an extra $0.00/month and unlimited bandwidth, will in fact make us money if we switch to Geico Discord? Fuck yeah, I'm all in!

/slaps Manuel after sarcasm

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, shaitan said:

We could? Well that's just fantastic Manuel! So, what you're saying is the current Teamspeak that costs us an extra $0.00/month and unlimited bandwidth, will in fact make us money if we switch to Geico Discord? Fuck yeah, I'm all in!

/slaps Manuel after sarcasm

you da man

Link to comment
Share on other sites

  • Manuel857 unfeatured this topic

i personally love discord!!! i feel people should be given the choice to either join team speak or discord but if we were to have a meeting or funwars or whatever stick to TS only bcuz i feel everyone still has TS installed. but if you wanna use discord go for it! i will be using both. promote discord more manny!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, display said:

i personally love discord!!! i feel people should be given the choice to either join team speak or discord but if we were to have a meeting or funwars or whatever stick to TS only bcuz i feel everyone still has TS installed. but if you wanna use discord go for it! i will be using both. promote discord more manny!

*This post was sponsored by Discord. Discord, the best voice and chat app for all your gaming and streaming needs*.

Disclaimer: the maker of this post does not support or use discord in any way. You will be held responsible for any misuse, harm, legal trouble and/or tragic event that may occur to you due to his usage.

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, masscarriers said:

lmao delu, as I was starting to read I thought you were going the thesis way. Glad it ended there :P

That was a mere introduction. The essay is on its way.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, shaitan said:

We could? Well that's just fantastic Manuel! So, what you're saying is the current Teamspeak that costs us an extra $0.00/month and unlimited bandwidth, will in fact make us money if we switch to Geico Discord? Fuck yeah, I'm all in!

Lmfao, fine joke Shai o7

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On ‎3‎/‎6‎/‎2018 at 2:43 PM, shaitan said:

We could? Well that's just fantastic Manuel! So, what you're saying is the current Teamspeak that costs us an extra $0.00/month and unlimited bandwidth, will in fact make us money if we switch to Geico Discord? Fuck yeah, I'm all in!

8 Days later, came across this post again, still laughed out load. 
Seriously Shai, that's gold. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dubstar said:

have joined this channel too, seems a bit more active from the renegade players

Yeah, that's why I made this one. The one Volcom made is with bunch of random people that I don't even know. 

Link to comment
Share on other sites

They do, after all this Facebook/Campbridge Analytica shit coming to light, who thinks they don't? They're a "free" service, they're making money somewhere off of you.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

I can see why facebook doing it is not on, because its collecting a boatload of data, but what is discord collecting? Hardly anything, and even if they are, who gives a crap, it's not going to be anything exciting

Link to comment
Share on other sites

  • Joetorp pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...