Jump to content
Sign in to follow this  
DoMiNaNtHuNtEr

Add Recon Bike into all maps

Recommended Posts

7 hours ago, shaitan said:

Not exactly, gdi loses abit more usually due to quick recon rushes(because you have to keep on the mining) or the one time a stank rush gets through.

When it's done right that map is a stalemate.

Idk, boss. I remember playing Niagara a few months ago, and the two of us were pretty much stonewalling Nod rushes with our humvees.

 

Even if we didn’t wipe them out ourselves, we definitely ran enough interference for the AGT to mop them up while others fell back to help.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Madeen said:

Idk, boss. I remember playing Niagara a few months ago, and the two of us were pretty much stonewalling Nod rushes with our humvees.

 

Even if we didn’t wipe them out ourselves, we definitely ran enough interference for the AGT to mop them up while others fell back to help.

You just said it yourself "the two of us". I don't want to toot my own horn, but my recon or hummer will rape your face right off, like mah mammy. :ashamed0001: Normies can't hold the line like us Madeen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@shaitan YES!!! Even Satan himself, that funky lizard gecko looking thang, demands the full accessibility of RECON BIKES! What, you gonna deny satan? You really think that's wise?

So as I understand it, in order to add in the bikes & TOW HumVees to the purchase terminals nice and proper, someone who can mod Renegade map files, would have to mod all the maps in the RenCorner server rotation that don't have bikes/TOW. I think I might look into it myself, although LevelEdit is a pain in the ass I hear.

Or there's the easier way, the command line thing people have mentioned? So a server moderator could create/allow a new command to be used, like !buy Recon Bike or something? is that how it works? i should make a poll; who wants recon bikes? I know cj does. Madeen does, satan does, most people here do. Ehh is the only one that doesn't. i think ehh is just scared of change.  

@ehh  Without change there can be no growth! You must not fear. Fear is the mind killer. Humans could ascend if they weren't so easily terrified of new things.

Edited by DoMiNaNtHuNtEr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over modifying the server can just as easily detract from its appeal, if those OP hummers are on every map it would be the biggest bs ever, pretty sure we let it happen on Niagra because its a nice "relief" from classic Renegade maps, just to add some diversity to the game, but people like the core game as it is, otherwise everyone would play MPF, where everything is massively modded.

Just imagine field, you could run around in the hummers, deal massive damage to the arties, and due to mobility, never get hit, even on smaller maps when flamers rush your base? No worries get an OP hummer and light it up whilst using your insane mobility to stay well away from the flames, that thing also damages faster than a tech can heal. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naw you guys are chicken. Bawwww bawk bawk bawk. Hummers ain't that insane, you exaggerating - ramjets deal with them no probs, and every1 uses ramjets soooo, yah moot points bud. Vultima all ur points are lame and ehh is clinically insane/retarded, we disregard what he says at all times. The true public has spoken: add in some variety plz. :icon_evil:

@Vultima Its two units bud. That ain't over modifying squat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, DoMiNaNtHuNtEr said:

Naw you guys are chicken. Bawwww bawk bawk bawk. Hummers ain't that insane, you exaggerating - ramjets deal with them no probs, and every1 uses ramjets soooo, yah moot points bud. Vultima all ur points are lame and ehh is clinically insane/retarded, we disregard what he says at all times. The true public has spoken: add in some variety plz. :icon_evil:

@Vultima Its two units bud. That ain't over modifying squat.

i'm retarded because i dont want recon bikes in the server? 

good talk lmao

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, DoMiNaNtHuNtEr said:

Naw you guys are chicken. Bawwww bawk bawk bawk. Hummers ain't that insane, you exaggerating - ramjets deal with them no probs, and every1 uses ramjets soooo, yah moot points bud. Vultima all ur points are lame and ehh is clinically insane/retarded, we disregard what he says at all times. The true public has spoken: add in some variety plz. :icon_evil:

@Vultima Its two units bud. That ain't over modifying squat.

I already said I didnt mind the recon its just the hummer which is a prob for me, I dont mind renegade with a slight “twist”, I dont mind modification just as long as it doesnt detract/trivialise other parts of the game. 

If that hummer was on every map its all Id use when defending as GDI(and games are stally enough as it is), the normal hummer wouldnt be bought anymore.  A least thats how I feel about it

 

Using phone so apologies for typos and shiz

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm

the IA maps are unplayable personally, i can get over most things like buying turrets, shitty map layouts, reviving buildings is some dumb shit tho

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@ehh Naw I've seen your posts here in this forum and they are hilarious, like the "Gift to CJ" thread where he thinks you're a hacker, lol, plus your troll posts. That's why I called you retarded. xD Naw, I'm kidding bud, you're good stuff.

@Vandal33  Yah, indeed, I know this is RenCorner, thanks for the update, cupcake. And it still will be. Sheesh. The only addition will be a bike for nod to drive around for shits and giggles, and DARING attacks lol.

@Vultima Ahh, I see. You really think that the rocket hummer is that good? Well, I suggest upping the price to $800. But keep the bike to $500; the bike is niche as it is. Or just fuck the hummer, and only put in the bike.

@Madeen Oh yah those maps are terrible aesthetically. It's like the map makers didn't even try, you got your cargo plane flying into walls to land at the airstrip, and no attention to detail was made, the tree line at map borders are horrible low res GFX, etc. Gameplay wise its still pretty fun. The Imperial Age maps are too much though, waaay too many crazy tanks, plus the bike they use is the crappier smaller beta model with hard to aim weapons. They always seem to wanna play that snow map with the tunnels that your orcas can fly thru, with the shore gun at the back of the base entrance. There's a narrow ridge that are only supposed to be traversable on foot. But I drove the bike on it, very carefully, all the way around the mountain, squished a guy lol.

Edited by DoMiNaNtHuNtEr

Share this post


Link to post
Share on other sites

You see gang? ehh doesn't give a shit about anything. Anyways, why don't y'all mods try out the recon bike command that you said could do the trick. Blacky, was that his name? Hey Blacky, test it out for a whole month, and see if anything changes. I highly doubt anything will. The bike will be just be one more toy for one more newb to play with.

Also, add a pimp bike  :no: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

are you just going to keep posting dumb shit till recon bikes get added? 

p.s. remove all pimp weapons

Share this post


Link to post
Share on other sites

The op is the same guy who got banned from cncnet forums and W3dHub server at least once. (inb4 he starts an essay to justify himself). Seriously dude, calm down and stop shitposting everytime someone disagrees with you.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×